Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Elina&Saga - 4 januari 2011 22:02

Tjohej! Imorn blir det backen med malin:) super! 

Vi ska kanske hyra en snowboard till mig så får malin lära mig mera:D

Jag har bestämt med mamma att jag ska ha godförbud men vi ska prata med pappa först:) önska mej lycka till! 


Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Spotify i mitt hjärta (L)

Ja, nu måste jag sluta. 


/ Saga   

 

romeo, take me somwhere we can be alone. 

i love you and that som rainbow. 




Av Elina&Saga - 4 januari 2011 21:03

Hej, Saga här :) 

Idag var jag i backen tillsammans med Malin o Anna efter att ha varit med Elina :) 

Efter backen åkte jag hem o duschade och sen åkte jag till Malin :)

Imorgon blir det backen igen! ska fråga Malin om hon vill följa med :P 

Ser att tre har röstat på omröstningen :D lite olika.. 

Men jag o elina kan nog se till att få in lite annorlunda saker :)


/ Saga   


  

En bild som min bror har gjort:D

Av Elina&Saga - 4 januari 2011 19:19

hej hej , idag har jag vart med moa   

Vi gjorde inte mke , satt typ vi datan  

Sen åkte jag och moa på träning   

 

Hejdå allihopa ha en trevlig dag   

 

/ EELINAA   

Av Elina&Saga - 4 januari 2011 09:45

Hejhej ! Elina ligger och sover medans jag sitter och skriver!   

Nu ska jag väcka henne med vatten.. vänta. lite ! hon blev sur men hon somna om igen   

Men om inte hon vaknar tänker inte jag ge upp! 

SEE YOU LATER ! 


/ Saga   

Av Elina&Saga - 4 januari 2011 01:24

Hejhej !    jag och Elina ska sova idag.. men vi är båda förskylda   

nu ska vi sova, efter ha kollat på bambi och barbie   

förresten, är det någon som vet hur man lägger in omröstingar på bloggen ?   


GODNAATT ! 


 / Saga 

Presentation


Hej, vi är två glada tjejer som älskar bambi :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är vår blogg bra?
 Ja
 Nej
 Frukantsvärd
 Sådär
 Fantastisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards