Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Elina&Saga - 28 januari 2011 14:41

Elina, jag kan inte sluta skriva texter om dej, för du är så underbar. 


Du är världens bästa vän, det är bara du som förstår mig när jag mår dåligt. Jag kanske inte är din favorit, men jag gör så bra jag kan.

Jag vill alltid ha dig här vid mig. Första gången som vi sågs, satt vi utanför skoldörren. Världens bästa dag. Jag vet att jag inte varit så bra ibland, men jag försöker verkligen göra som du vill ha det, jag vill göra dig lycklig. Säg bara till om du behöver något, för du vet att jag gör allt för dig.

Du är oslagbar Elina, det lovar jag dig. Alltid du och jag, alltid! Mitt liv fungerar helt enkelt inte utan dig, allt rasar ihop, och det vet jag, för jag har prövat. Vännen, lämna mig aldrig.  


BÄSTA VÄN DET ÄR DEJ JAG LEVER FÖR OCH ÄLSKAR MEST UTAV ALLT

Presentation


Hej, vi är två glada tjejer som älskar bambi :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är vår blogg bra?
 Ja
 Nej
 Frukantsvärd
 Sådär
 Fantastisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards